För support kring IndTA kontakta Camilla Fredman.
För snabbare hjälp beskriv felet så detaljerat som möjligt och ta gärna skärmdumpar för att åskådliggöra vad som händer var.
Se även manualer för IdrottOnline
Nyhetsbrev Nr 7 IndTA med information om faktureringstjänst
Fakturatjänst kopplad till IndTA
I samarbete med Alektum Please finns en betaltjänst kopplad till IndTA. Arrangörer ansluter sig till fakturatjänsten för att få inlogg till backstage där man administrera sina betalningar.
Formulär för att ansluta till faktureringstjänst
Formuläret skickas ifyllt till 
Manual Alektums betaltjänst Please
Fortlöpande information om funktioner och kända fel i IndTA2,0:
- OBS! Internet Explorer och äldre versioner av Edge har inte full funktionalitet i IndTA. Webbläsarna Chrome och Firefox rekommenderas för full funktionalitet i IndTA.
|
- Kontrollera alltid din anmälan i adminstrativt läge - antigen i vyn eller via export. Finns åkarna där har anmälan gått i genom. Kontrollera att åkarna är anmälda i rätt klass. Om inte kan detta redigeras via vyer så länge anmälan är öppen.
|
- Ny medlem i föreningen som inte kommer upp i IndTA? Lägg in medlemmen i ert medlemsregister i IdrottOnline! IndTA synkar mot IdrottOnline var 30:e minut.
|
- Vid problem att ladda upp musikfiler: Problemen beror troligen på lite långsammare internet. Uppladdning av filer måste ske i miljö med lite snabbare internet.
|
- Säkerställ att fullständigt personnummer är registrerat på åkaren i IdrottOnline innan licens löses hos Pensum för att möjliggöra att licens följer med åkaren vid anmälan till tävling. Flera åkare saknar fullständigt personnummer vilket genererar felrapporter vid import.
|
Har du problem med IndTA2,0? Här finns en logg över kända fel och status på dessa i IndTA2,0